Україна - це українці
Підтримати
Підтримати

ВБИТИ НЕНАРОДЖЕНОГО – АБО НЕМА ПРОРОКІВ У СВОЇЙ ВІТЧИЗНІ.

13 Липня, 2021


«Проект на соціально важливу та болючу тему сексуального насильства над неповнолітніми. Нажаль ця тема важлива соціально, але малоймовірно буде цікавою для глядача. На мою думку треба з більшою обережністю підходити до такого делікатного питання.»
Так написав невідомий експерт, що оцінює, що дивитись українським платникам податку на екранах України. До речі ім’я цього загадкового експерта настільки поважне що його вирішили не публікувати бо невідомо як оцінить майбутній глядач , саме той що виплатив йому аванс за написання цих рядків з яких починаємо нашу розповідь. Не ховатимусь за псевдонімом, чи залишу цю публікацію як три попередні про кіно без імені, бо то лиш добра новина. Я Петро Олар, в професійному кіно і журналістиці 50 років, и на жаль з яких вимушений творити українське кіно з 1985 року за межами України. Детальніше про все можете взнати через інтернет та Вікіпедію. Але зараз мова про фільм, його ідею яку хочу щоб оцінили українці світу. Я особисто цим проектом живу вже кілька років, надихав автора роману і мого друга Аугусто Дзукі написати книгу « Поцілунок Орка», яка в Італії має вже друге видання і декілька продюсерів домагались його втілення в кіно, рік тому спільно із Зазою Буадзе створили сценарій і додали деталі української лінії, батька хлопчика якого викрали в Італії, якраз його не виновність захищає італійський журналіст і письменник
Назва кінопроекту ПОЦІЛУНОК ЛЮДОЖЕРУ Автори кінопроекту Заза Буадзе Найменування суб’єкта кінематографії (виробника фільму) ТОВ «СТУДІЯ «ЗОЛОТЕ РУНО» Мабуть краще подати деякі кадри з презентації від студії «Золоте Руно» , а головне рецензію Алессії Сінатра – світового судді і заступника прокурора Республіки з Італії.






















Мабуть це вже традиція, щоб раз в рік Держкіно виправдовувались за непрофесійнісь і абсурдність рішень експертів а й навіть з Рішенням Ради. Пригадайте цей текст минулорічного скандалу. До речі в розмові по телефону редакції радіо «Українська хвиля з Європи» Голова Нової Ради з підтримки кінематографії при Держкіно України пан Артем Колюбаєв пообіцяв дати нам екслюзивне інтерв’ю вже в кінця робочого дня 14 липня. Можливо в нього серед акторів, що запрошені на цей проект який прославили Литву та Італію у світі допоможуть й українській команді піднятись на олімп світової слави і слави України яку тільки за кілька останіх місяців зробила команда студії «Золоте руно» своїм патріотичним фільмом Мати Апостолів, який легше побачити на екранах відомих світових фестивалів. Якраз ця команда і стала українським партнером міжнародного проету, який може на жаль відбутись без України. Та чи хоче цього глядач ?
І чи не буде Держкіно виправдовуватись та пояснювати важливість комедійних та розважальних жанрів…. Чекаємо на професійну оцінку глядачів що як виходить двічі платять за право бачити світові успіхи вітчизняного кіно, адже винагорода за важкі рішення експертів теж з їх гаманця.
Згідно з законом презентації кінопроектів оцінюють члени експертних комісій, яких обрали жеребкуванням (для кожної категорії обиралась окрема комісія). Експерти виставляють бали, на основі яких формується рейтинг. Проте остаточно перелік переможців затверджують члени Ради з державної підтримки кінематографії.
«Рішення Ради з підтримки кінематографії при Держкіно, як на мене, вбиває останній кілок в систему кінопідтримки, з такими труднощами розроблювану останні 5 років, й так наполегливо руйновану новою головою Держкіно Кудерчук впродовж останнього року... Рада без достатніх обґрунтувань переглянула результати пітчингів, підтримавши проекти, що програли й не підтримавши ті, що були визнані експертами найкращими. Умови державної підтримки знову змінено не на старті пітчингової кампанії, а в процесі визначення переможців. Чи варто говорити, що якби умови були оголошені на початку проведення пітчингу, констеляція проектів у фіналі була б зовсім інша. Це рішення заперечує змагальність, дискредитує конкурсну систему й позбавляє її будь-якого сенсу. Щобільше – воно є дискримінаційним: обмеження бюджетів на кіновиробництво 20 та 25 млн. грн в різних категоріях, замість, наприклад пропорційного зменшення кошторисів усіх проектів-переможців, ставить учасників в нерівні умови. Але найголовніше – те, що майже неможливо виправити – воно руйнує довіру сектору до влади та Ради, та сіє розбрат всередині кіноспільноти», – вважає директор «Довженко-центру» Іван Козленко.
«Два роки поспіль не проходять проекти, які ми планували знімати в копродукції з європейськими колегами. А, на мій погляд, якщо не співпраця з кінодержавами, які вміють і, поки що, хочуть знімати з Україною спільні кінопроекти, то ми з нашою освітою і фінансуванням залишимося хутором зі своїми домашніми радощами», – наголосила акторка Римма Зюбіна.
Петро Олар – кінорежисер та продюсер і головний редактор радіо «Українська хвиля з Європи» ( с. Мигово, Буковина – яка ніколи не була кіно хутором Європи.)

У попередників були такі ж проблеми - де вони ? а в пресі є спогад...
https://hromadske.ua/posts/konkurs-derzhkino-yak-zi-skandalom-podilili-groshi-mizh-ukrayinskimi-filmami

https://uainfo.org/blognews/1609238200-u-derzhkino---noviy-skandal-shcho-stalosya-y-do-chogo-tut-ermak.htmlhttps://hromadske.ua/posts/konkurs-derzhkino-yak-zi-skandalom-podilili-groshi-mizh-ukrayinskimi-filmami
https://suspilne.media/122699-spocatku-derzkino-teper-ukf-ci-spravdi-vlada-peretague-kontrol-nad-kulturnimi-instituciami/
далі буде:

Україна - це українці
Ми у європейських країнах - це великий резерв для піднесення України в світі і дієва дапомога діаспорі дистанційно бути в українському середовищі.
Підтримати
© Copyright 2021 - All Rights Reserved
menuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram